U petak, 5. novembra i subotu 6. novembra, u hibridnom modelu, održana su predavanja i radionice na temu: Studentski život: duhovnost i psihoterapija u borbi protiv stresa, u organizaciji Udruženja studenata Fakulteta islamskih nauka i Homework HUB-a.
Prvog dana, predavanja su održali, Ahmed Tabaković, glavni imam u Italiji, koji je održao predavanje na temu: Kako se nositi sa stresom? – duhovne tehnike
Amina Katica, Homework HUB #CommunityBuilder je sa prisutnima prošla kroz značajne metode ogranizovanja vremena i #TimeManagement pogotovo za vrijeme studiranja. Dosta korisnih savjeta i metoda studentima/cama će koristiti u nadolazećim sedmicama pred ispite, kako bi lakše kontrolisali stres.
Drugog dana, predavanja su obilježena temama: Kako prevazići sindrom sagorijevanja? i #BurnOut, Berinom Bulatović i Anisom Čelikom, studenticama sa Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, koje su sa učesnicima/ama održale i radionicu.
Profesorica Lejla Hasandedić Đapo, sa Akdeniz univerziteta iz Republike Turske, održala je predavanje na temu: Kako se nositi sa neuspjehom/uspjehom – duhovni i psihološki aspekt. U svom izlaganju, prof. Đapo nam navodi sljedeće tehnike koje nam mogu biti od pomoći poput:
- vježbanja zahvalnosti
- vođenje dnevnika
- vizualizacija uspjeha
- pronađite svakodnevnu inspiraciju
- vodite brigu o mentalnom zdravlju
- stvorite navike.
Prilikom kreiranja tema pomogla nam je prethodno urađena i odgovorena anketa u kojoj je učestvovalo preko 50 studenata/ica svih univerziteta u Kantonu Sarajevu.
Svi prisutni su naučili mnogo toga, a sada je na njima da naučeno počnu praktikovati i bez stresa da uđu u ispiten sedmice.
Ovo je treća radionica povodom mentalnog zdravlja kod mladih ljudi koju Homework HUB organizuje zajedno sa svojim partnerima. Kao što smo i prije naglasili, fokus našeg djelovanja u narednom periodu bit će mentalno zdravlje u obrazovanju.
Projekat: Studentski život: duhovnost i psihoterapija u borbi protiv stresa, četvrti je u nizu projekata Homework HUB-a i partnera, ovog puta sa USFIN-om, a koji je podržan od strane Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke.